Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzewidze nie tylko autor wiec dodam ze jesli srodek ciezkosci jest przeniesiony do wewnetrznej strony zakretu co powoduje niwelowanie sily odsrodkowej prostowanie motocykla wystepuje w mniejszym stopniu dodajac do tego przeciwskret jestesmy w stanie kierowac jedna reka w pelnym zlozeniu lub wyjsc z zakretu na kole w jakims tam zlozeniu. To odp na piewsze pytanie w sumie na ktore sam sobie zaprzeczyles. Na resztê nie znam odpowiedzi bo nie znam tych pojêæ którymi operujesz. Pozdrawiam ;)
OdpowiedzNie znasz tych pojêæ bo po prostu nie masz pojêcia o technice jazdy, wiêc nie widzê sensu dalszej dyskusji z tob±. Zapewniam ciê, ¿e jest tutaj sporo ludzi, którzy te pojêcia nie tylko rozumiej± ale te¿ stosuj± je w praktyce.
Odpowiedz